Kamis, 19 November 2015

Daftar keluar Bagaimana seorang Pembersihan Kolon Boleh Bantuan Anda Rasa Lebih Baik Secara keseluruhan

Daftar keluar Bagaimana seorang Pembersihan Kolon Boleh Bantuan Anda Rasa Lebih Baik Secara keseluruhan

Jika anda berasa letih dan daif, jika anda rasa secara amnya ke bawah, anda boleh mendapat manfaat daripada pembersihan kolon. Pembersih kolon flushes keluar bahan tahi berbahaya yang berpaut pada dinding usus anda menyebabkan toksin yang berbahaya daripada sisa itu untuk Meluluhkan ke dalam badan anda. Biasanya racun ini boleh menyebabkan pelbagai masalah kesihatan yang biasanya melambatkan badan ke bawah. Tetapi apabila anda menghapuskan sumber utama toksin, tenaga anda akan meningkat dan anda akan membuang air besar yang kerap dan gas kurang.

Proses Pembersihan Dua Colon Biasa

1. Colonic Pengairan. Kaedah ini melibatkan makhluk air suam diperkenalkan ke dalam usus besar yang memaksa najis dari usus besar melalui tiub ke dalam bekas yang tertutup. Biasanya anda tidak bau najis, tetapi anda mungkin merasa ketidakselesaan usus kecil semasa dan juga beberapa jam selepas jenis ini proses pembersihan kolon.

2. Pembersihan kolon juga boleh dilakukan di rumah dengan diet khas, puasa dan teh herba khas atau makanan tambahan. Ini sering digunakan dalam kombinasi atau pewarisan untuk mendapatkan kolon teliti membersihkan lebih beberapa hari atau beberapa minggu. (Makanan tambahan herba boleh mengganggu dengan ubat-ubatan preskripsi. Jadi, jika anda merancang untuk mengikuti regimen pembersihan kolon yang termasuk herba, nasihat ahli farmasi semula jadi anda atau pembekal penjagaan kesihatan.) Jika menggunakan pembersih kolon berasaskan oksigen seperti yang dinasihatkan secara umumnya tiada interaksi farmaseutikal.

Tidak kira sama ada anda memilih untuk mendapatkan pengairan kolon dan mendapatkan usus anda dibersihkan cepat atau lebih perlahan pergi dengan regimen pembersihan usus besar di rumah, anda akan mahu untuk menukar diet anda untuk menyokong kesihatan usus besar yang sedang berlangsung. Sudah tentu, diet ini harus merangkumi serat dan makanan tambahan probiotik untuk membantu dalam pencernaan makanan dan pembasmian bahan buangan dari badan anda.

Lebih eksklusif, anda akan mahu untuk membasmi daging sebanyak merah, lemak haiwan, susu (kecuali yogurt), dan makanan yang telah banyak dipelihara atau diproses, termasuk makanan yang paling pantas daripada diet anda untuk menjaga usus besar yang secara semula jadi bersih. Sebaliknya anda perlu makan makanan seperti ikan, kacang, makanan gandum, buah-buahan organik dan sayur-sayuran dalam mereka semula jadi negeri, yogurt, dan halia. Plus terus mengambil makanan tambahan probiotik untuk membantu dalam penghadaman. Sesetengah orang juga termasuk pembersih kolon biasa untuk membantu mengekalkan usus yang sihat.

Walau bagaimanapun pembersihan kolon bukan untuk semua orang. Jika anda sudah disahkan menghidap masalah usus besar, anda perlu melihat apa-apa jenis membersihkan kolon dengan teliti. A orang yang menderita dengan diverticulitis kepada penyakit Crohn boleh mengambil kesempatan daripada diet usus mesra, tetapi tidak biasanya menjalankan pengairan kolon, melainkan disyorkan oleh profesional penjagaan kesihatan anda.

Oleh itu, apabila anda memulakan diet kolon mesra selepas membersihkan kolon semula jadi, memberikan perut anda peluang untuk menyesuaikan diri. Anda sebenarnya mungkin mengalami lebih banyak gas untuk minggu pertama atau lebih, bagaimanapun sistem pencernaan anda akan menyesuaikan diri dan anda akan mempunyai, pergerakan usus yang sihat tanpa gas yang berlebihan.

Pembersihan kolon akan membuat anda berasa lebih baik, terutamanya jika anda terus menjaga usus anda bersih, makanan yang berserat probiotik. Dan jika pernah kamu menyimpang ke lama, tabiat makanan yang buruk dan mula mengheret melalui hari anda sekali lagi, membersihkan usus semulajadi akan melompat-mula anda kembali kepada kesihatan usus besar yang baik.

Tidak ada komentar:

Posting Komentar